Menu Close

دربارۀ دکتر مهرداد

دربارۀ مدیر کلینیک زبان

آقای دکتر مهرداد یوسفپوری نعیم، مدیر کلینیک زبان دکتر مهرداد، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی (زبان و ادبیات انگلیسی) و کارشناسی ارشد و دکتری (آموزش زبان انگلیسی) در دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رسانیده‌اند. ایشان همچنین در سال ۱۳۹۴ به مدت ۶ ماه به منظور انجام پروژه‌های پژوهشی در دانشگاه آئکلند نیوزیلند حضور داشتند و در همان سال به عنوان «دانشجوی نمونۀ کشوری» توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز برگزیده شدند.

سوابق تدریس ایشان در دانشگاه شهید بهشتی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴ را در بر می‌گیرد. همچنین، سردبیری نشریۀ علمی-تخصصی آستانه به مدت ۵ سال و داوری مجلات بین‌المللی (از جمله TESOL Quarterly) از دیگر فعالیت‌های ایشان در دانشگاه به شمار می‌آید.

در کنار فعالیت‌های آکادمیک ایشان، می‌توان به مدیریت آموزشی موسسۀ زبان کاخ سیمین به مدت ۴ سال (۱۳۹۵-۱۳۹۱)، طراحی و تدریس دوره‌های IELTS در مرکز نوآوران زبان واحدهای فناوری دانشگاه بهشتی و طراحی و تدریس دوره‌های مختلف تربیت مدرس (TTC) اشاره کرد.

در کارنامۀ پژوهشی دکتر یوسفپوری، بیش از ۲۰ عنوان تالیف، ترجمه، مقاله، کنفرانس و سخنرانی دیده می‌شود، که لیست کامل آن‌ها در صفحۀ دانشگاهی ایشان قابل دسترسی است: مهرداد یوسفپوری نعیم. برخی از کتاب‌های ایشان عبارتند از:

  1. Comparing Teachers' Views on Grammar with Those of Their Students - انتشارات لمبرت
  2. ۴۳ Word Stories- انتشارات رهنما
  3. خواستگاری در دهکده (ترجمه) - انتشارات هرمس
  4. ۵۰۴ Words Tests- انتشارات جنگل

 

در حال حاضر، آقای دکتر مهرداد یوسفپوری نعیم معاونت مرکز زبان‌های خارجی دانشگاه شهید بهشتی را عهده‌دار هستند و به عنوان مشاور رییس پردیس دانشگاه شهید بهشتی در این مرکز فعالیت دارند.