Menu Close

عیدی کلینیک زبان!

سلام! سال نوتون مبارک! ایشالا سال فوق‌العاده‌ای بشه امسال!

می‌گن عیده و عیدیش! ما هم تصمیم گرفتیم یه عیدی خیلی کوچیک بهتون بدیم. همین سه‌شنبه، یعنی ۳ فروردین (ساعت ۹ تا ۱۰ شب)، براتون یه جلسۀ «رایگان» گذاشتیم. اگه شما هم دوست داشتین به ما عیدی بدین، می‌تونین این پست رو با دوستان به اشتراک بذارین.

توی جلسۀ دوازدهم، این سرفصل‌ها کاور می‌شه:

Phrasal verbs

Transitive & intransitive phrasal verbs

Separable vs. inseparable verbs

Prepositional verbs

Three-part verbs

جلسۀ اول به صورت رایگان برگزار شده بود تا بتونین راحت توی این جلسه شرکت کنین و ببینین این دوره مناسبتون هست یا نه. اگه نتونستین توی این جلسه شرکت کنین، فیلمش رو می‌تونین رایگان از توی سایت نگاه کنین. در کل، لازمه با مباحث یه آشنایی قبلی داشته باشته باشین، وگرنه احتمالاً نمی‌تونین خیلی با دوره ارتباط برقرار کنین.

طبق نتایج نظرسنجی‌هایی که انجام دادیم، این دوره در سطح intermediate و در دو روز در هفته (شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۰ شب) برگزار می‌شه.

توی این دوره، قصد داریم با هم کتاب فوق‌العادۀ Oxford Living Grammar (سطح متوسط) رو حسابی کار کنیم.

همون‌طور که از اسم کتاب می‌شه حدس زد، نویسندگان این کتاب رویکرد کاملاً کاربردی نسبت به مباحث گرامری دارن.

این کتاب شامل ۳۰ درس یا مبحث گرامری می‌شه و ما هم توی هر جلسۀ یک‌ساعته به یکی از این مباحث می‌پردازیم.

در هر جلسه، بعد از تدریس کامل نکات ساختاری و کاربردی، چندتا از تمرین‌های خود کتاب رو هم باهم کار می‌کنیم تا مطمئن بشیم مباحث کاملاً جا افتاده.

در ضمن، این کتاب یه نرم‌افزار رایگان هم داره که می‌تونین دانلود و نصبش کنین. اون‌جا تمرین‌های بیشتری برای هر درس موجوده.

فایل pdf خود کتاب رو هم می‌تونین از اینترنت دانلود کنین یا یه ایمیل به ما بزنین (admin@drmehrdadclinic.ir) تا لینک دانلودش رو براتون بفرستیم.🙂

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *